alijas rubrikas

VEF tirdziņa pirkumi

Komentēt

Sestdienas rītā, ap kādiem 11.00 ar savu nu jau gandrīz vintage 1997 gada Peugeot velo devos uz VEF Totaldobže laukumu, kur jau bija sapulcējušās pāri pa 20 “lavačkām” ar visādiem, nu kā jau reklāmā teikts – krāmiem. Biju gaidījusi, ka būs daudz vairāk tirgotāju, un ka tie būs vairāk ‘parasto’ iedzīvotāju, bet laikam jau tai ziņai ir jāapskrien visus, arī tos, kas nelieto internetu. Deru, ka tantuki un onkas, no padomijas gadiem, savos dzīvokļos slēpj ne vien vienu jauku mantu! Lai nu kā, patika jau tāpat. Daudz bija plašu, bet tā kā jātiek skaidrībā ar jau esošajām, kas mums ģimenes mājās pēdējā laikā ir savairojušās, tad šoreiz naudu šīm netērēju.

Mans mērķis bija, ieraudzīt kaut ko sevišķu, kas varētu noderēt manam jaunajam dzīvoklītim. Man trūka nakstlampiņas un biju meklējusi tās īstās. Negribēju tām iztērēt kapitālu, tāpēc jau iepriekš nodomāju, ka tās būs kādas padomijas lampiņas vai kā tml. Bet tad tās mani atrada: 60/70.gadu disko-kosmo stila lampas, šoreiz gan Dāņu dizaina nevis padomijas. Šīs gaiši zilās skaistules mani uzrunāja no  Ze Store galdiņa.

Vēlāk ieguglēju: darinātas A/S ES Horn Belysning, no Aalestrup, Dānijas, dizainers nezināms. Kupols no metāla, stiprināms pie magnētiskas pamatnes un to var grozīt kā gribi. Plāns ir šīs lampas stiprināt pie gultas galvgaļa! Dikti patīk!!

Un mans pirkums

Komentēt

